6 iunie 2014

Despre încercarea mea de a colabora cu rețeaua noastră renumită de publicitate pe net "numbers.md".

Pe scurt o comapnie avea nevoie de publicitate on-line cu ajutorul metodei clasice, adica banner-ul.
S-au adresat la compania "Simpals", renumiții noștri promotori ai publicității on-line. Eu l-eam creat banner-ul după care urma postarea, și aici au început durerile de cap. În primul rînd banner-ul nu funcționa corect din cauza unui cod care era propus de "numbers.md" .

Apropo a fost necesar să-i telefonez ca să aflu că acest cod este incorect, în plus au erori sintactice de rîsul cîinelui pe pagina. Aceasta este și pagina Help care nu are nici o dată de contact. Eu ca să le găsesc numerele de telefoane care toate vorbesc în rusă trebuia să-mi pun imaginația în mișcare.

Bine am trecut peste asta și merg mai departe.

Aici deasemenea eroare, cică banner-ul nu a trecut aprobarea. Ok poate eu ceva nu am făcut corect dar dragii mei unde eu pe pagina de administrare pot să văd ce nu am făcut corect sau măcar să aflu cel putin un e-mail pentru a-mi adresa întrebarea ??!  

Acuma la moment sunt inventați consultanții on-line. 

Și iar trebuie să caut date de contact cu totul pe altă pagina pentru ca să aud acolo Алю și ... .
Simpals sunteți primii doar atît vă spun, în rest sunteți de căcat (nu numai din cauza acestei erori).