16 noiembrie 2011

Regula de viata a lui Steve Jobs (1955-2011)


  • Mancam hrana care este facuta de alte persoane. Purtam haine cusute de alte persoane. Vorbim limbile care au fost inventate de alte persoane. Cred ca a venit timpul ca noi sa devenim folositori pentru omenire.
  • Trebuie mai des sa spunem altora despre ceea ce am facut. Bineinteles, nu fortat, altfel vei speria oamenii.
  • Am avut multe femei, dar cele mai bune intotdeauna au fost sotiile mele.
  • Eu – unul dintre putinii oameni, care stie, ce inseamna sa pierzi un sfert de miliard de dolari intr-un an de zile.
  • TV prosteste si ucide o multime de timp. Opreste-l si vei economisi cateva celule din creier. Dar fii atent, poti sa prostesti si in fata computerului Apple.
  • A fost o vreme cand am dormit pe podea la prieteni si strangeam sticle pentru a cumpara un burger vegetarian. Acum, dupa ce am primit actiuni si proprietati in valoare de cateva miliarde de dolari, viata mea s-a schimbat, dar nu eu.
  • Doar avand un scop, viata are sens si satisfactie. Acest lucru nu doar imbogateste sanatatea si longevitatea, dar si ofera un pic de optimism in vremurile dificile.
  • Nu exista o persoana de succes care niciodata nu s-a impiedicat si nu a facut greseli. Exista doar persoane de succes care au facut greseli, dar apoi au schimbat planurile, bazandu-se pe acele greseli. Eu sunt unul din acele persoane.
  • Exista o singura modalitate de a face un lucru bun – sa-l iubesti. Daca nu ai ajuns la asta, asteapta. Nu te grabi sa lucrezi.
  • Faptul ca voi muri in curand – cel mai important instrument care ma ajuta sa fac cele mai importante alegeri in viata.
  • Pot da afara o persoana, si apoi sa-l sun pentru a discuta un proiect si din nou sa-l angajez. Trecutul nu ma intereseaza, este important doar prezentul.