15 iunie 2011

Afaceri pe internet - mit sau realitate.

Cine nu-și dorește ceva de genul te scoli dimineața beai o cafeluța cu ceva bun îți deschizi laptopul și începi a-ți monitoriza activitățile făra a pleca la oficiu să lucrezi pentru cineva(bine dacă e oficiu), în plus să ai un venit de cel puțin o mie euro lunar. Frumos nu?
Fumos puțin incredibil dar destul de real!!!
Eu (autorul) nu pot să mă laud cu așa succese dar am ceva timp de cînd studiez acest fenomen al afacerilor online, undeva mai bine de 3 ani de zile(studiind mai faceam și mici practici în domeniu), vreau să spun că e destul să căutați mai minuțios pe net și veți găsi lucruri și exemple destul de interesante.
Eu am călcat pe multe greble înainte de a înțelege cu adevărat ce înseamnă o afacere online și vă spun oameni buni fiți atenți și nu vă pierdeți timpul cu tot felul de programe de afiliere sau sponsori care plătesc cite 0.25$ per click, da, sunt care plătesc dar ve-ți strînge acești bani timp de o lună și o duzină de timp pierdut ca în final să vă achitați numai accesul la internet. Activități de business pe internet presupune dacă nu un capital in valută atunci cel puțin un capital serios format din cunoștințe. Aici va fi nevoie să studiați mult și intensiv, fără ca cineva să vă oblige, veți avea nevoie de multă ambiție și perseverență nemaivorbind de timp.
Să lucrezi pentru sine asta înseamnă că vei lucra mult mai mult decît pentru cineva 8 sau 10 ore pe zi, dar se știe că foarte puțini au ajuns in starea financiară favorabilă fără muncă, deci dacă vă este frică de multă muncă și ochi roșii eu propun s-o lăsați capoi veți pierde timpul degeaba, aici nu e loc pentru lenevie !!! Dar dacă munca îți aduce satisfacție morală și bucurie atunci te poți socoti un om fericit și poți să începi cînd dorești.
To be continued ...